April 26, 2009

Selangor Juara Piala FA


Malam tadi aku nonton tv je secara live dr Bt Jalil ..aku pinjam TV anak aku...nasib baik aku ada 2 biji TV ..satu TV besar dia orang layan AF7 yg buat life serentak..
bedebar-debar rasanya..pengulas kata ada 80 ribu orang datang menyaksikan perlawan itu...ramai tu .. aku tak kesana pun dapat merasakan betapanya bingitnya telinga. So tepat 8.45 mlm game pun bermulalah satu gol pun tarak masuk sehingga game pertama habis.
Dari bedebar-debar dan cemas tadi bertukar jadi booosan...
Masuk game kedua pun camtu jugak...Kelantan yg banyak menggasak kekubu Selangor..cemas jugak aku sehinggalah game tamat. Apa lagi layan pulak game tambahan masa, kali ni Kelantan mendahului Selangor 1-0 hasil dari tandukan dari penyerang Kelantan. Masuk game tambahan kedua Selangor pulak menjaringkan gol hasil tandukan Ketua Pasukan Selangor Amri Yahya..sambil menyiarap boleh jugak mamat ni score ..terkapai-kapai Penjaga Gol Kelantan tu.
hehehe..seronok aku tak terkata...tiba2 TV aku blackout ...ptuiii.. potong stim aku kejap..lepas ni mesti tendangan penalti ..maleh aku nak kacau dia orang pi tengok TV yg lagi satu..dengar jer lah berita pukul 12 mlm nanti.. Sah Selangor menjadi Juara dgn tendangan penalti 4-1..
Hidup Selangor..

No comments: