April 09, 2009

mata bertentang mata 2..

3 hari lepas sekali lagi aku dikejutkan dgn kehadhiran simusang berjanggut ni..terkejut beruk aku ketika aku nak mengunci get . Ketika itu dia sedang dilamun mimpi gamaknya..aku pun carilah payung..lantas akupun mengacah-ngacah lalu dia terjaga..wah kali ni langsung tak mau berganjak..ni buat aku saspen..aku acah-acah lagi membuat dia rimas lalu buka langkah 1000 terus hilang . Aku pun terpikir jugak ..agaknya bila hujan waktu cam gini dia akan mencari tempat berteduh buat seketika...tak per lah lain kali aku berjanji kalau kau datang singgah aku takkan kacau kau lagi. Tapi aku khuatir kalau anak perempuan ataupun makcik terserempak lagi harubiru dibuatnya. Ok lah musang berjanggut pandai-pandailah kau membawa diri. Anyway we share the planet..bye

No comments: